אביו של בירה בנו לשתות עד מוות

במקרה טולה פלילית נגד תושב מקומי, אשר השקתה בנו הנולד לו בירה, וכתוצאה מכך תינוק בן חמישה חודשים מת.

מחלקת יחסי התקשורת של ועדת החקירה במשרד התובע של רוסיה, אמר ביום שישי כי אין תיק פלילי נגד תושב 29 שנה לעיר טולה לגילוי ב -12 באפריל השנה בדירה של בית הגוף טולה חמישה חודשים של הילד.

לדברי החוקרים, 11 באפריל 2008-בן אדם בן 29, להיות בדירתו, לקחת את בנה בזרועותיה ונתנה לו לשתות בירה מבקבוק, לפי אינטרפקס .

לדברי גורמי בריאות המדינה טולה האזור "הלשכה של בדיקות הזיהוי הפלילי, את סיבת מותו של הילד היה הרעלת ידי אלכוהול .

סוכנויות חקירה UPC RF טולה באזור תיק פלילי נגד אביו תחת חלק 1 של המאמר. 109 של חוק העונשין (גרימת מוות ברשלנות). נייר זה מול הגבלת חופש או מאסר של עד 2 שנים.

מקור: newsru.com

שתף קישור לאתר האינטרנט שלך (בלוג):
הוסף הודעה או חתימה:

תגובות (13)

  • spashka (18.05.2008 / 7:26):

    בורות היא לא תירוץ. איפה היא פריחה? זה חוסר אחריות pyanaya! שלושה או ארבעה ייתן לכל החיים כגון - נפל חושב יהיה אלפים! מערכת אכיפת החוק שלנו ואת החוק מולידה אחריות כזו, הורסת את חייהם של אחרים "ברשלנות"!

  • Sober (18.05.2008 / 11:15):

    spashka, מסכים לחלוטין, זה לא אחראי, זה פשע, והאיש הזה "" יש להעניש באכזריות.

  • מקס (25.05.2008 / 20:50):

    מחבר בחור

  • sergejzr (14.07.2008 / 13:32):

    לצערי עד עכשיו, בירות רבות להפוך למשקה עליזה, בעוד היא רעל אמיתי (כמו ארסן). הפתרון של אתיל אלכוהול וכן רעלים כמה נרקוטיים אחרים.

  • סרגיי Tavrin (14.07.2008 / 19:27):

    ובכן יש בהחלט להיות בלי מלך בראש שלי, כי הוא vytvorit!

  • Sober (14.07.2008 / 21:35):

    sergejzr, מסכים בהחלט, למרבה הצער, דברים פשוט כל כך.

  • ויקי (24.07.2008 / 11:34):

    אני מסכים עם מה שכולם חושבים בירה היא משקה מזיק, אשר אינו כרוך בכל התוצאות - וודקה pohlesche יהיה! ותלות בירה מתפתחת מהר מאוד!

  • Gosha (28.10.2008 / 6:03):

    איך אתה יכול להיות מפגר כדי למזוג בירה עבור ילדך.
    ובאשר הריגתו של הריגה אפילו יכול להינתן רק שנתיים
    האידיוט הזה יהיה בעוד שנתיים יהיה בן והוא יהיה למזוג בירה
    צריך לפחות לסרס את ההורים

  • Mikhalkina (10.02.2009 / 12:32):

    צריך להרוג את אלה roditeley.prichem באופן משמעותי, את הכיכר המרכזית ואת עונש המוות הוא שידור ב kanalam.chto כל האחרים ב povadno לא היה שיכור.

  • sergejzr (11.02.2009 / 9:14):

    הבעיה היא לא אדם ספציפי, וגם ביחס אלכוהול בחברה בכלל. הוא גרם מוצר "מזון", אתה יודע? הוא נמכר לצד המיצים בסופרמרקט. אנשים רבים מוצאים כי מידע כזה של מה הוא נקניק? אז למה לא להניח כי ישנם אנשים אשר, באמצעות החברה וזיקתה אלכוהול באמת לא מבינים בירה היא רעל? למרות היחס לא לשנות דברים, זה ייפול על אבא ואין עונשים כאלה לא נמחו.

    מה לעשות עם אותם הורים הם ילדיה של קצת היא מזגה? ובכן, לא כל כך לפני מותו, אבל כדי "לנסות"? איך הם טובים יותר?

  • נטשה (03/10/2009 / 6:52):

    כדי לדבר או לכתוב על אלכוהוליזם, אני חושב שזה עדיין לא מחלה. אם זו הטיה אפשר לחסל על ידי מאמץ אחד יהיה, לתת הגדול (וגם זה מתייחס אליהם אלכוהוליזם), היא אינה מחלה, אלא הרגל חלש מבחינה מוסרית, אדם טיפשים וחסרי אחריות. אודות אלכוהוליזם יכול למעשה לומר - הרגל, התמכרות? עוד על איך המחלה עדיין יכול להיות כל כך מתכוון? אודות שפעת? על סרטן? אודות סכיזופרניה? רק על ההתמכרות, שבה אני גם לא חושב על המחלה. אבל זו דעתי האישית, אני להתווכח עם אף אחד אני לא. וגם על התאונה הנוראית הזו, אז אני חושב שזה אחד מאותם מקרים, כאשר יש צורך להעניש כאלה - כמו: המים אילץ את המפלצת הזאת כל כך zdoh זה.

  • sergejzr (11.03.2009 / 0:20):

    נטשה, לא כל שיכור. סיבות proisshevstvy אלכוהול הקשורות אינו בשכרות אלכוהוליזם (הן רק השלכות), ועל יחסה של החברה כלפי אלכוהול. בעוד הוא כאל תקריות מזונות אוניברסלי נגד מתח כזה לא ייגמר. (בהתחשב בכך לא אוכל ולא מוצר אלכוהול antristressovym לא)

    צריך להסיר את המשקפיים הוורודים ולהסתכל מפוכח על המצב. אלכוהול הוא רק סמים. יקר יינות, ברנדי - לא משנה - זה סמים עטוף בעטיפות צבעוניות. שתייה לא נורמלי גברים הומוסקסואלים ומכורים לסמים בדרגות שונות של חומרה.

    כאשר אתה מבין את זה, מאלכוהול מוותר לנצח.

  • נטשה (11.03.2009 / 23:13):

    sergejzr, היחס של החברה לא השתנה (לפחות לעת עתה, ואת כבר), ועל הצורך להעניש כך. אני זה לא לחסוך אלה מכורים בדרגות שונות של חומרה (דברים עניים, חולים), שלא לדבר על החיים הקשים שלהם וכיצד שוטה סיפורים (הידד!) בקליניקה של קרייזי סבתא, הם מטופלים ועל עונשו, להעניש בחומרה. אחרי הכל, את הבסיס של כל טיפול "של אלכוהוליזם היא הצעה, אם מישהו לא רוצה את זה - זה לא מרפא. אז בכל הצרות שלהם בעיות של להאשים את עצמי אלכוהוליים. לא בחברה. בשביל אדם שלא רוצה לשתות אף אחד לא יכול להפוך להיות אלכוהוליסט. אדם הוא אשם בעצמו. והוא חייב לענות על מעשיהם.

הערה